tisdag 24 augusti 2010

Trivial Pursuit och en riktigt bra dag

Tröttare än på länge och too big an idiot för att fatta att det är sömn och inte nyaste Cosmopolitan jag behöver nu.. Har haft en rätt bra dag. Igår var jag redo att göra slut med golfen och kasta klubborna i närmaste container. Idag hittade jag tillbaks lite, med hjälp av pappa. I morgon ska jag köra en fejk-matchplay på blodigt allvar med lekfullt pris i gott sällskap efter jobbet, för att sedan ge mig ut på en andra runda med mor som spelkamrat under damernas greensome turnering. Har varit på på tok  för få greensome tävlingar i år. Hoppas för mitt och mammas bästa att nerverna håller. 

Ikväll har jag suttit på Nettipuben och testat mina kunskaper i Trivial Pursuit (Genusutgåvan), har lärt mig nya saker men vi fick gott konstatera att våra kunskaper inom vissa ämnen får förbli oavslöjade. I morgon lär också bli en bra dag, hoppas jag.

Nu är spacklet borttvättat ur fejset och jag tror jag ska försöka sätta huvudet mot kudden och få lite sömn.

Inga kommentarer: