fredag 13 augusti 2010

En välbehövd kväll på villan

We live in paradise
Ljuvliga, finska sommarsol!
... i väntan på bastu.. och matrester.
I väntan på bastu...
jag hade med mig kalkon i ren deperation över att jag inte hade något grillbart, visade sig att den blev helt fantastisk på grillen! Petter fick upp en liten gädda på typ första kastförsöket, som sedan rensades och filéades på under en minut. Film på Roxie och den demolerade gäddan får ni i morgon om jag hinner..

Boys will be boys.. :)
Papa, the brave black guy who conquered the cold finnish water, och Jani, som var betydligt modigare. 
Tillman says hi, jag vet inte vad jag gör, nyss uppstigna ur 22°C varmt vatten
lustig vinkel, står vänd mot vattnet och vrider överkroppen mot kameran, därför en något förvrängd kroppsform

Inga kommentarer: