måndag 16 augusti 2010

It's over

Nu är helgen över. Banan har återställts till sitt normala ursprung med egna klubbmedlemmar som strosar in och snällt ber om en starttid. De är ivriga att få komma ut igen och det märks. Trots det saknar jag att ha människor runt mig i varje hörn. Vi har haft så många fantasiskt hjälpsamma människor här i helg som kommit hit och hjälpt utan som så mycket pipit orden "lön" och "pengar". Det gläder mig att så många människor bryr sig om att det går bra för klubben.
Visst har här uppstått tråkigheter men i det stora hela så har jag njutit av helgen som varit.

Nu är jag riktigt trött, jag skulle så gärna krypa under täcket och glömma mig själv och mina måsten för ett tag, jag tror att om jag fick så skulle jag sova ett dygn. Men det dröjer nog ett tag dit ännu. Fredag närmare bestämt.

Idag finns ingen tid för vila och dessutom ska jag till Vasa på Jaromatch. Det traditionella derbyt mot VPS är något man inte missar, varken här eller i Vasa. Det är viktigt att vi kniper ihop alla poäng som går så vi slutar på en värdig plats när ligan är över för i år.

Inga kommentarer: