tisdag 17 augusti 2010

Gårdagens inköp

Har köpt en hel del på garanti de senaste dagarna. Igår slog jag på stort och inhandlade tre saker som jag nedan satt i viktighetsordning...

Klockradio med alarm, är mest ute efter alarmet, vet inte hur länge till jag kommer klara av att vakna "just och just i tid för att jag ska hinna göra det jag måste innan jobbet börjar."
Då jag inte hinner till gymmet eftersom min arbetsdag ofta täcker gymmets öppethållningstider så tänkte jag att jag åtminstone kunde skaffa mig en pilatesboll som jag får leka lite med...
Lampan då, en klotlampa som tyvärr då inte är på garanti, den såg dessvärre ut såhär när den kom hem till mig. 18€ i stöpet med andra ord. Just my luck!

4 kommentarer:

Anonym sa...

posten borde väl ersätta, alternativt sändaren?

Saray sa...

Nej, den är från prisma. Kan man lämna tillbaks sånt?

Anonym sa...

Om du har kvitto går den ju no att lämna tillbaka utan garanti!

Isa Fisa sa...

lämna tillbaka såklart! om den va sönder så ska du ju såklart få en ny, de e kundbetjäning de :)