tisdag 22 februari 2011

-20°C


Hej på er! Sitter och förundras över det fortsättningsvis iskalla vädret och är lite bitter på mig själv för att jag släppte ut en ivrig Peppi genom ytterdörren för en kvart sedan. Nu har hon inte synts till på ett tag och jag är rädd att jag får bråttom om jag inte börjar min jakt så småningom..
Jag ska nämligen gå till jobbet i denna kyla, vilket aldrig är någon hit.

Snart väntar lite mer spännande tider i mitt liv. Det är mycket på gång nu som jag kan berätta inom kort. Men jag tänker vara tyst en stund till ännu.
Sen var det folk som bad mig påminna dem om när nästa Idolsprogram kommer på teve, alltså programmen från teaterveckorslutet. Det första kommer faktiskt nu på torsdag klockan 20, om jag inte förstått allt helt fel. Så ni kan ju kolla extra noga om ni ser mig då, or not.