tisdag 15 februari 2011

Sorbet



Sitter på Göran's som står kvar som ett av mina favoritcafén här i Vasa, trots allt liv runtomkring. Vill man inte vara ifred är det skönt att sitta här och smyglyssna på folks konversationer, och titta på människorna som går förbi.

Jag har lyckats inhandla en poncho idag och snart ska jag bege mig till min tillfälliga boendeplats och sätta igång med citronsorbet och american pancakes.
Det kan bli en riktigt mysig dag ännu, bara jag lyckas skaka av mig det dåliga humöret. I morgon kommer dagen spenderas med kompis A och vi ska öva lite låtar inför kvällen. Men det är i morgon det, nu ska jag fokusera på idag.

Vad har ni för kvällsplaner?




4 kommentarer:

Anna sa...

hej! undarar bara var bor du i vasa? har du en lägenhet där eller? :)

Anonym sa...

Sortera tvätt tror jag, minisuck. Du har annars fått så långt hår! Det ser fint ut :)

Å

Saray sa...

Hej! Har ingen lägenhet ännu, bor hos olika vänner för tillfället, tills jag bestämt mig för när och hur jag ska flytta hit själv igen.. Har lite saker att reda ut före jag gör det... :)

Saray sa...

.. och tack Åsa! :) Det börjar ta sig. Trist med tvätten, men tänk så skönt när de e över! ;)