torsdag 24 februari 2011

Molly i mitt hjärta

Att jag har en viss förkärlek till Odd Molly är ju ingen hemlighet. Men nu har jag hittat ytterligare en anledning till att älska märket. Det är nämligen så, att jag ALDRIG hittar jeans, aldrig. Antingen är de för tighta i midjan, lösa i benen, eller tvärtom. Hemskt. Nu har vi fått in nya jeans till butiken och för skojs skull drog jag på mig ett par 1:or. De-satt-som-gjutet!
Jag hade inget val. Ska man köpa bra, slittåliga jeans nuförtiden så är de dyra. Dessutom har mina text på rumpan.

Ha en bra dag alla! Nu ska jag skynda mig till jobbet!

kram



3 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Najs, dom ser fina ut! Kan int vi få bättre bild (helbild) på jeansen, snääälla Sara? Har ingen aning om hur Odd Molly's jeans ser ut nämligen och e lite nyfiken!

Saray sa...

De kan fixas! Ska försöka sätta in en bättre bild på dem i morgon då de e ljust! :)
kram

Anonym sa...

Textet ännu en anledning att kolla på dina bra gener!