torsdag 10 februari 2011

Känslor

Hej på er! Nu är jag hemma igen, mer än så får jag inte avslöja just nu.. Dagarna i Helsingfors har varit långa och krävande och det har verkligen satt ens humör och tålamod på prov. Det var en prövning i sig att bara vara där, massor av väntan och spänning och ständiga fjärilar i magen.
De gav mig en hel del tevetid idag, förvånansvärt, var verkligen supernervös,
mycket nervösare än jag trodde.

Men jag har fått massor av feedback och jag vill tacka för vartenda mail och logginlägg som trillat in, orden värmer om och om igen. TACK!

Jag kan dock avslöja att ni kommer få se en bättre och självsäkrare Sara i fortsättningen när de visar inspelningarna från dagarna i Helsingfors. Min finska kommer vara ännu skörare eftersom jag har gjort säkert tio intervjuer på stället så det märks ännu bättre. Men det får gå som det går. Jag är väldigt nöjd med mina prestationer, det är viktigast.
Efter att "teaatteriviikonloppu" har visats på teve kan jag berätta lite mer om hur jag kände och vad som hände. Tills dess får ni bara vänta.

Tack för allt stöd allihop!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna å hoppas att allt går bra :)
// Random

Ida M.S sa...

martin, rahul & jag satt å kollade på dig. superduktigt!

Erika sa...

Go Sara!! :)

Sätt gärna upp på bloggen datumet för följande avsnitt du vet att du är med i, för oss som inte kan kolla varenda avsnitt men som inte vill missa dig!
LYCKA TILL!

Anonym sa...

Vi tyckte att du var toppen i TV i går, på alla sätt o vis. Vad skönt att det gick bra i Helsingfors. Så länge du är nöjd med hur du sjöng och tyckte att du kom dig till din rätt så är allting superbra, oberoende om du kom vidare från teatteriviikonloppu eller inte. Hoppas att du gick vidare och att det går bra även i fortsättningen.

... sa Jenkki o Linda

Anonym sa...

Du var absolut best i går! Så söt och livlig. Hoppas att allt går bra också i fortsättningen! Lycka till! K.

Lotta sa...

Jag tittade också igår och tyckte att du gjorde det jättebra! Håller tummarna för att vi får se mer!