onsdag 23 februari 2011

Bortskämda unge!

Hej på er! I och med jobbet har det inte blivit så mycket bloggande. Har däremot fått desto mer gjort. Att jag skaffat två keikkor inom en snar framtid är bara något som går att nämnas bland allt som blivit uträttat!
Står för tillfället och äter makaronisallad med kikärter och annat mums med sojakorvar, jag får bara konstatera, de smakar så mycket bättre än riktiga korvar, alltså de med kött. Däremot så kan det ju bero på att jag normalt inte äter nöt- och särskilt inte griskött så värst ofta. But still.

Jag har för övrigt blivit riktigt bortskämd de senaste dagarna, i förrgås fick jag en röd ros av "hemlig beundrare" levererad till jobbet. Jag menar, hur sjuttons romantiskt är inte det?! Såna gester upplever vi inte ofta i nuförtiden, jag blev rörd!

Igår bjöds jag, mamma och Bittan på café av pappa och när vi står där och ska beställa berättar mamma att jag fått ett tjockt rött kuvert på posten! Jag kan inte sätta i ord hur glad jag blev, och sen hur smickrad jag blev av orden i brevet! Sjukt!

Idag ska jag på intervju efter jobbet och efter det ska jag förmodligen umgås med min fina vän Lina.

Ska försöka skriva något när jag kommer hem! Vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Njut, njut, njut av livet. Det är du som får njuta av att lyckas nu. :-D