onsdag 2 februari 2011

Lurvig väckning

Godmorgon på er! Min lilla hjältinna hoppade precis upp i sängen och väckte mig med sitt tillgivna jamande.. Hur bra som helst, iallafall denna morgon när man inser att skruttelefonen helt och hållet somnat in och man vaknar en halvtimme senare än planerat. Idag får jag förhoppningsvis den nya i handen.

Idag är det en hel del städande bland kläderna som gäller, och letande, en av mina Molly-sleevewarmers har försvunnit någonstans i klädmassorna och även en grön 5o2:a jag sökt ett tag nu. Sen ska jag snabbt kila in till stan och luncha med fine far och sen hem igen för att åka iväg mot Vasa runt fyratiden.

Oh, almost forgot. Kaaaanske hinner jag få upp en till låt här, jag blev så inspirerad igår när jag satt vid pianot så hinner jag så kommer det. Ni får vänta och se eller helt enkelt bara lyssna på det senaste jag satt upp en gång till om ni missade det. Här hittar ni det klippet.

Nu ska jag mysa lite med Peppi innan jag drar på mig en kjol och beger mig ut i vårt vackra vinterväder!

Ha en underbar dag allihop!


Inga kommentarer: