lördag 5 februari 2011

Narrowing down...

Nu har jag gjort något jag säkerligen kommer ångra men som jag tror var hälsosamt. Jag har rensat bland mina nästan 700 vänner på Facebook.
Jag har tagit bort en hel del och i morgon kommer flera att tas bort också. Jag känner bara att folk tar hemskt stor del av mitt liv här på bloggen, och det är ju meningen. Men på Facebook är jag ändå gärna lite anonym, jag sätter ibland upp bilder och skriver saker jag helst bara delar med mig av åt vissa. Eller, ska man säga, helst inte delar med sig av åt alla.
Om folk tar åt sig på grund av detta är jag ledsen, för jag menar verkligen inget illa mot personerna i fråga, jag anser bara att de människor jag tog bort inte varit aktiva i mitt liv, inte är människor som skulle hälsa på mig på gatan, och/eller bara vill ha mig som vän för att kunna snoka. Detta gäller inte alla. Men jag kände för en utrensning. Om ni tycker att jag gjort fel i något, skriv ett mejl eller skicka en förfrågan med en bra motivering till varför jag agerar som ett ass. :)


kram!

Inga kommentarer: