fredag 18 februari 2011

Min dag

Hej alla fina! Börjar ha dagen "på rade" nu om man ska säga så. Har varit på stan, satt vid Salutorget i en timme och knöt veckans andra makraméarmband (det första syns här i bilden nedan och lite bättre i nästa inlägg.) Det andra blir riktigt snyggt, enligt mig själv! Himla roligt när man kan börja experimentera. Har någon tips på hemsidor där man kan köpa billiga pysselartiklar, now would be the right time to tell me, innan jag ruinerar mig på 1,60€/m snöre från tygaffärer. ;)
(armband fr.v. Humanity, Hultqvist, mitt eget, klocka Gant)

Innan jag lämnade Saluhallen fick jag höra att det rullades sushi där på fredagar, så jag köpte med mig 12 bitar därifrån också. Jeppis-sushi it is! Efter det sprnag jag till Wayne's, tog en avsaknad chai latte (ett år sen sist!) och träffade en av mina närmaste vänner David över en kaffe (och en chai latte då). Det blir utgång med honom och gänget i morgon här i Vasa, ska bli riktigt roligt!

thanks Debbie!

2 kommentarer:

Debbie sa...

Hi Sara,

I'm glad you liked your Sushi. Enjoy.

Take care.

Debbie.. ;)

Saray sa...

I did, actually! There's no better way to start the weekend than having a few pieces of sushi! :D