lördag 19 februari 2011

Lördag i Vasa

Jag har trettioåtta (efter detta trettiosju) inlägg kvar till 2000. Det är rätt berömvärt när man tänker på att jag började Mars 2009. Just nu skriver jag kanske inte fullt lika mycket som jag gjorde samma tid för ett år sedan. Men det jämnar väl ut sig antar jag.

Sitter hos min kära barndomskompis Thomas och fördriver tiden så länge pojkarna är i bastun.
Jag var egentligen på väg hem, men efter några minuters lätt övertalning var det ett klart val att stanna i Vasa ytterligare en natt. Känner den sköna värmen i huvudet efter att ha tagit någon cider och är rätt förväntansfull inför kvällen. Men det brukar ju även vara i dessa fall som någon sticker hål på dendär ballongen fylld med hoppfulla tankar och man faller platt i rännstenen i stället. Vi får se... Jag hoppas iallafall kunna umgås med fina vänner hela kvällen, och det kan väl inte vara så svårt att hålla?


Vad har ni för er ikväll?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inte mycket, sitter och hör på musik och hoppas på att kvällen kommer att sluta bra!:) Vad gör du?

Anonym sa...

känner igen det med ballongen.. :(
går å lägger mej nu.
Hoppas din kväll blir bättre än min, det förtjänar du :) Du e go sara!

Anonym sa...

Nån stack redan ett hål i min ballong! Hoppas din kväll/natt blir bättre!:) Kram sara, du e underbar..

Anonym sa...

Sett på film med familjen, chillat hemma helt enkelt :)

Saray sa...

Vilka goa kommentarer jag fått. Roligt att läsa! Min ballong smällde också sist och slutligen. Det är helt enkelt inte säkert att gå omkring och bära på ballonger i så trånga utrymmen som nattklubbar.

Tack för att ni delade med er, ni är så fina ni också! :)
kram!