lördag 12 februari 2011

Cream

Hej på er! Har verkligen varit glesa inlägg sen fredagen. Förlåt. Det är ju nu jag borde skriva som mest egentligen. Hursomhelst, det kanske är förlåtligt eftersom jag ändå inte har något att skriva om för tillfället. På jobbet idag kom tre tonårstjejer med häpna miner och frågade om inte jag var med i torsdagens Idol, när jag bekräftade skulle de fnittrande ha autografer också. Det blåser nog förbi snart, tänker njuta nu.

Sitter här och käkar grädde på flaska i väntan på Lina, som nyss steg in genom dörren. Nu borde jag verkligen sätta den ifrån mig med tanke på att vi ska iväg till O'Leary's om en liten stund för att äta god mat. Och här sitter man och trycker i sig grädde... skämmas borde man.



Ha en bra kväll allihop! I morgon blir det bättre med inläggen, då ska jag berätta om en rolig grej som hände på flyget hem....

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg just ditt framträdande i Tammerfors. Ihanaa :D
Det lilla som kom med var riktigt bra, hoppas det går i fortsättningen också!
// Random