fredag 25 mars 2011

Can't decide..

Fick just ett fint besök och blev lite småpirrig en stund. Nu har jag småfjärilarna i magen igen för ett tag innan jag släpper ut dem för att andas en stund, det är ju ändå viktigt att själv också återvända till verkligheten every now and then. Men ååh... jag är ju verkligen kär. Jisses.. nu börjar jag igen!

Idag har jag lite beslutsångest. Kan inte bestämma mig för om jag ska sälja min Pampasbiljett eller om jag ska dra ut en stund för att dela pampasglädjen med alla andra glada. Man behöver ju inte dricka för att ha skoj på Pampas nationaldag. Grejen är den att jag jobbar i morgon, och med eller alkohol brukar det bli sent sådana kvällar, så jag stannar förmodligen hemma. Men vi "får skåda", som man säger...



1 kommentar:

Anonym sa...

Absolut måste man inte dricka alkohol på pampas, man behöver inte dricka för att ha roligt!