torsdag 17 mars 2011

Skjuts

Bestört fick jag konstatera att jag missade mitt 2000:e inlägg. Detta är mitt 2004:e. Oh well, det rullar väl på som vanligt ändå. ;)

Gårkvällen var riktigt skojig! Mycket nya människor att bekanta sig med och mycket som hände. Har dock än en gång fått acceptera faktumet att det nog aldrig blir vare sig stosupare eller sitzare av mig. Vilket egentligen är mer än bra. Pigg som en lärka vaknade jag upp i morse med ett rejält kråkbo på huvudet, ni kan ju gissa hur det såg ut utifrån föregående inlägg. Håret är nu återigen slätt och fint kan jag upplysa er om och jag har precis packat färdigt för att åka hemåt....
Men det sket sig... för plötsligt rymdes jag inte med i bilen längre.

Så ska någon till Jeppis från Vasa nu, snart eller senare. Snälla säg till, för jag kommer så gärna med!

Inga kommentarer: