torsdag 3 mars 2011

First day!

Som jag har väntat på denna dag och äntligen är den här - Min första dag på Seven Roses i Vasa!
Har alltid velat jobba i en liten klädbutik och nu slår min lilla dröm in. Var inne och hälsade på fina Helena igår som fått jobbet som butiksansvarig på Seven Roses och jag höll på att tappa hakan. Det är helt obeskrivligt vackert därinne! Shit alltså, ursäkta ordvalet men, hjälp!

Ni som kan ska förresten kika in veckotidningen DT, Dagens Tidning, jag tror jag är med där idag. ;)

Ikväl kommer mamma, pappa och Anna till Vasa och vi ska allihop ut och äta, det längtar jag nästan mest till, men först ska jag till jobbet och njuuuuuuuta, har ni vägarna förbi - Rewell Centers andra våning, till vänster om Hemtex. Välkomna!

kram


Bilder lånade av Pernilla

Inga kommentarer: