onsdag 9 mars 2011

High and dry

Gaaah! Bloggen torkar igen i den här farten! Jag har noll att skriva om så varför skriva. Eller, egentligen har jag massor att skriva om med lite tid. Om en halvtimme börjar jag jobba och efter jobbet drar jag direkt iväg till Erik på övning. För er som missat så sjunger vi på O'Leary's på fredag kväll. Be there om ni vill lyssna på riktigt skön musik. :)

Nu ska jag som sagt dra iväg mot jobbet, vädret är ju helt underbart så cykeln tar jag med nöje!
Idag får vi in en massa nytt till Blossom, det blir spännande!

Förresten, fick igår världens underbaraste nyhet: På fredag när jag jobbar i Vasa så slipper jag ta bussen eller automatväxlade jeepen, jag får nämligen ta Alfan! Älsklingen är fixad och redo för vägarna igen och jag kan inte beskriva hur mycket jag saknat den, fick nästan tårar i ögonen när pappa berättade igår och första gången han berättade att den ens var fixad började jag helt seriöst gråta av lycka! Så mycket älskar jag bilskrället!

Inga kommentarer: