lördag 5 mars 2011

Lördagkvällen då

Så, planerna då. Jo, ikväll planerar jag göra en ny revolutionerande maträtt som pappa entusiastiskt ringde och berättade om - stekta nudlar med lime och ingefära tillsammans med kyckling teriyaki. Pappa ringde mig hastigt och lustigt och förklarade att han igår hade gjort något otroligt gott som jag bara tvunget måste pröva göra. Så i stället för ugnsbakade grönsaker med kyckling som var inplanerade på dagens meny så får det bli nudlar i stället. Spännande!
Kvällen får senare gå i nattklubbens tecken, har köpt en flaska vin som vi tänkt dela på och en fin Tiger of Sweden klänning ska försöka klämmas på efter att nudlar med kyckling ätits upp, yikes. Ska försöka att inte andas så mycket ikväll med andra ord. Näe, så farligt är det inte.


Vad ska ni göra ikväll?


Jag på jobbet efter jobbet i förrgår. Lycklig tjej minsann, vilken underbar dag jag hade!

Inga kommentarer: