söndag 20 mars 2011

Mr. Love

Sådärja, väskorna packade och jag ska snart bege mig mot busstationen och bussen som tar mig till Herr Kärlek för en natt. Det ska bli himla skönt! I morgon blir det dessutom en mycket spännande dag....!

Idag har jag varit verkligt aktiv, om jag får säga det själv. Mitt klädskåp har rensats ur i något som resulterat till en ensam, övergiven, semistor hög på golvet. Det var klädskåpsrensning nummer 1 av 2 innan det blir dags att flytta ut härifrån. Ni vet, rensningen som man nog är rätt kräsen på, men ändå låter några kära gamla plagg slippa igenom kontrollen trots att plaggen passerat bäst före datum.

Sen har jag haft lite quality-time med systeryster, (japp, hon stannade i Jeppis). Vi tog en långpromenad utan hund för en gångs skull, vilket gav oss chansen att prata ostört utan att behöva fundera på var Roxie springer (ja, vi har henne löst). Det var välbehövligt. Jag och Anna får alltför lite tid med varandra, och hon är verkligen min bästa vän, trots ålderskillnaden.

Nu ska jag kolla att jag har allt, sen åker jag!
Vi hörs i morgon!

kram

Inga kommentarer: