fredag 18 mars 2011

Jumpin' jumpin'




Jahapp, då var man tillbaka i Kokkola igen. För er som tycker att jag hoppar och skuttar mellan städerna allt som oftast så kan jag klargöra att detta inte fortsätter länge till. Den 26 April slår Strampen upp dörrarna och då har jag tänkt stå där, startklar för sommaren. Innan och efter detta sker dock en hel del saker:

- Pampasveckan närmar sig med rasande steg, på onsdag ska jag delta i Så Ska Det Låta som hålls på Oliver's Inn. Jobbar dock tisdag till fredag i Jeppis så det blir en ytterst kort Vasavistelse.
- På fredag åker jag igen ner till Vasa och jobbar där på lördag i Seven Roses.
- Veckan därpå spenderas även den i Vasa. Här händer inte så mycket ännu...
- På helgen är det ActivExpomässa som jag och Erik eventuellt finns med i programmet på.
- Sen är det oklart en stund. Hårdträningen har satts in för ett tag sedan och planerna är att några kilo kroppsfett ska ha smält bort med våren vid detta skede.
- Sen öppnar Strampen och på Vappen kämpar jag på med allt nytt jag tagit in under den gångna veckan.
- Efter det åker jag till Italien i några dagar.

Inför detta ska jag då ha övat in golfsvingen och tränat som en idio. Inför sommaren i Vasa ska jag ha hittat några människor som gärna har kvar sin studielägenhet över sommaren och som gärna delar upp hyran med mig och låter mig bo där Maj till Augusti. Anyone?

2 kommentarer:

cindy sa...

kolla findit.fi! där finns massor me sommarlägenheter.

Saray sa...

TACK!