tisdag 26 januari 2010

Dagens start

Jag vaknade rätt vemodig. Hade hört något som lätt som pistolskott nära mitt på vägen hem igår kväll. Så jag sov rätt oroligt... Drömde konstigt gjorde jag också.
Du var där förstås. När när NÄR ska du sluta hemsöka mina drömmar!?
Det är nästan som i alla översliskiga lovesongs där de sjunger om hur de drömmer om sitt ex varje natt. Trodde inte att sånt existerade men det har jag ju fått bekräftat nu att JA, det gör det.

Orkade inte ta någon morgonlänk idag trots att vädret var fint. Jag ville börja plugga. Så jag gjorde en sallad och hällde dit allt jag hade i kylen i salladsväg: Rödlök, fetaost, rucola, gurka, tomat, isbergssallad och tonfisk. Så jag hoppas det blir gott när det är dags för lunch. På vägen hit åt jag en sesamfrökaka med honung så jag orkar ännu en bit på det...

I morse åt jag gröt med banan, russin och förstås - honung.

Inga kommentarer: