tisdag 12 januari 2010

Kryddigt

Står på jobbet och agerar kärlekspsykolog via sms. Det är inte alltid lätt det här med kärlek. Man får helt enkelt bara dela med sig av det man själv har, sen är det upp till var och en att lösa sitt eget lilla dilemma. Men det skriker i mig varje gång någon har det jobbigt eller blir sårad av sin partner.

Sabina håller fortfarande sin idiotiska hemlighet btw.
Det är elakt.

Nu söker jag, goda, nyttiga, snabba och billiga recept inför min studietid.
Det blir en hel del soppor men dessa kommer jag göra på mitt eget lilla sätt.
Jag ska bara ha hem min kryddsamling från Tammerfors som du så glatt tog med dig.
Sen får jag göra god mumsmat åt mig själv i min egen stora lägenhet från och med nästa vecka.

2 kommentarer:

Sabina sa...

haha ;D va kul de e. Pasta å soppa e de billigast å snabbast maten du kan laga :) men de vet du redan. Elr då dricker man en protein drink ;) ring då du slutar arbete.

Saray sa...

jag veeeeet nog sabina, jag lämnade boet långt innan dig, remmmemmbeeeer? :P Nä, men jag lovar att bjuda dig på allt gott sen :P