onsdag 13 januari 2010

What a workout!

Har precis kommit hem från gymmet. Något jag verkligen kommer sakna när jag flyttar till Vasa är Fitness Club. Idag hade jag världens skönaste pass, har äntligen börjat uppleva charmen med löpmattan i och med att Zumban gett mig lite bättre kondition. Finns mycket att jobba på ännu men idag sprang jag 30 minuter intervallöpning för att sen köra hård styrketräning. Har dessutom börjat använda hantlar mer och mer nu, det bränner skönt i musklerna när man använder dem rätt.

Efter passen brukar jag köra en proteindrink med 53g rena proteiner i.
Har tänkt börja med proteinpulver, det är billigare och det kommer inte lika mycket onödiga kalorier, sötningsmedel och och färgämnen ner i kretsloppet så att säga.


En liten parenters till alla ni från Vasa som läser detta, om ni tränar på Wasa Sports Club och har ett gymkort ni vill hyra ut i någon månad, säg till. Jag kommer befinna mig i Vasa från och med nästa vecka och jag är där till den sista Maj förmodligen. Så under den perioden skulle jag kunna tänka mig att hyra ett eller flera kort beroende på hur länge du/ni vill hyra ut era individuella kort. Ta kontakt! Mejlen hittar ni uppe till höger!


Inga kommentarer: