måndag 25 januari 2010

Igår..

Igår vaknade jag klockan 8, rätt skön i huvudet från vitvinet dagen före.
Det roliga med det hela var att jag inte ens gått ut utan suttit hemma hela kvällen, piffad från topp till tå. Så det tunga huvudet berodde nog säkert på att jag inte fått dansa.
Hursomhelst, vi åkte till lägenheten och satte upp det sista, utom pianot, det gråter ännu där hemma, och jag gråter här, snaaaart snaaaart!! Och ännu snarare än det så kan jag meddela att jag äntligen kommer få ett fungerande internet även i lägenheten, så jag slipper springa till SAS (Sabina, Anne, Sara) eller till bibban hela tiden...

Tog en promenad längs med hamnen igår kväll. Det var FRUKTANSVÄRT UNDERBART.
Det enda som stör mig är att det skulle vara ännu underbarare att dela det med någon, allt dethär, till och med en hund skulle duga (mamma och pappa, bli inte oroliga nu). Folk tycktes vara skapade i par där de gick hand i hand, arm i arm osv. Blä

Inga kommentarer: