fredag 22 januari 2010

I'm off...

Återigen blev det en såndär dum sovmorgon. Jag skyller på att telefonen som skulle ringa klockan 9:15 plötsligt inte hade haft något ljud ifrån sig, och det var inte mitt fel, den hade ringt, men det kom helt enkelt inget ljud. För den vibrerade ännu klockan elva då jag steg upp.

Nu ska jag iallfall springa iväg till gymmet och springa lite. Har sån abstinens och jag har en ny iForm tidning jag skall insupa på löpbandet också.

En sak jag dock är mycket ledsen över är att någon stulit min iPod, eget fel förstås att jag råkade lämna den i omklädningsrummet. Men den var min, den var gammal och inte värd så mycket med ett ganska litet minne och min iPhone har ett minne som är fyra gånger större. Men grejen med denna iPod var att jag hade låtar på den som inte existerar längre. Mina egna låtar, som jag själv sjunger på. Nu är den borta.
Om någon som hittat den känner för att lämna de i receptionen så är signalementen på min älskling svart, smal och lång modell men den äldsta ur den serien, den är omringad av ett svart silikonskal och har spellistor som "Ecstasy, Heroin, LSD och Mina Ljud". (Don't laugh, music is my drug.)


Så snälla...n

Inga kommentarer: