måndag 25 januari 2010

Kryptiskt

Sitter i SAS's lägenhet med Sabina och Anne för tillfället och har pirr i magen. Sabina försöker få mig att göra saker men det anser jag endast som ett bra försök att spräcka ett luftslott.
Men, å andra sidan kan jag ju inte spräcka något som inte existerar... Eller kan jag?

Efter bibban idag gick vi och pratade i terapihörnan hemma hos mig, (kan visa bild någon dag), och jag antar att det är därifrån allt detta börjat...

Men hur funkar sånthär egentligen? Om man har haft pirr i magen från och till i 3 år och plötsligt ska man ställa öga mot öga mot pirret. Vågar jag? Efter alla dessa år? Borde jag? För att en gång för alla stänga dörren för spöken från det förflutna.

Antar att jag är rädd för att om det inte lyckas, riskerar jag att återigen öppna dörren igen, och då blir "the presence" av domdär spökena starkare än tidigare. Hur klarar jag det då?

Inga kommentarer: