söndag 17 januari 2010

På mina nerver

För övrigt var kvällen så skit om det nu bara kan bli.
Knuffande människor, medlidsamma blickar och till och med människor som ursäktar sig för rykten som aldrig ens nått mina öron. I DON'T GIVE A DAMN om någon har legat med min expojkvän! HAN ÄR MIN EXPOJKVÄN! Och under tiden från att vi blev tillsammans till Oktober förra året så har jag litat på honom. Vad är poängen i att berätta saker efteråt då?
Glädjedödare.

Även människor som tror att de kan göra allt bra med ett svep av sitt magiska trollspö gör mig så ledsen. Och folk som sviker. Och folk som envisas med att jag ska dricka alkohol klockan kvart före två då jag klart och tydligt klargjort att jag inte dricker annat än vatten efter tolv! Och folk som ska tafsa en på rumpan för sjuttioelfte gången.

Jag har varit arg på mer människor än vad jag varit glad mot människor idag.

Tack Petsku för att jag fick vara din avec.

Inga kommentarer: