onsdag 27 januari 2010

Ollis-Tuesday

Gårkvällen blev en spontan utekväll med Linafina! Mötte även upp gamla vänner som Rasmus och Thomas på Ollis, det var en hemskt trevlig kväll all in all. 

Vi dansade som bara den, tror att jag stod där över en timme i streck och bara dansade sen mot slutet. Tiden bara flög. Lina, jag och Rasmus hade intressanta diskussioner vid bardisken. Hannes och jag diskuterade sex, Andreas hade några intressanta spekulationer han också, en av mina klackar på mina fina kängor började lossna och Lina och jag stod och småspanade/småhånade killar med bakslickat hår och stora egon. Satt några meter från bardisken med Lina när uppmärksamhetsbehovet kickade in och jag ville kasta ett kvitto i huvudet på Hannes för att stilla mitt behov. I stället blir det skratt vid bardisken och några sekunder senare när förvirringen lagt sig kikar ett leende ansikte fram och höjer sitt ölglas till en skål, däri ligger förstås kvittot. Efter några förlåt från min sida (det var inte mycket öl kvar i glaset dock) visade det sig att människan och jag hade rätt mycket gemensamt så det blev trevliga diskussioner och dans resten av kvällen. Härligt!

Fick sällskap på vägen hem och kunde gott konstatera att kvällen varit lyckad. Det är länge sedan jag stannat till slutet och jag var skönt klar i huvudet när jag kom in i min fina lägenhet. Jag trivs nu.

Här kommer ett litet spöregn av bilder..









Inga kommentarer: