fredag 1 januari 2010

What a Crappy New Year!

Det blev en minst sagt urusuel start på det nya året.
Jag ville bara hem och när jag sen flera gånger fann mig i situationer jag hittills försökt undvika sen du drog så blev det helt enkelt för mycket.
Jag var återigen nykter runt tolvslaget och det är kanske lite pinsamt att säga att min enda ljuspunkt på kvällen var när jag fick prata med just Dig vid tolvslaget.
Då är det nog illa ställt.
Blir bara så ledsen på människor, nära vänner, som tvunget ska ventilera sig endast med alkohol i blodet. Jag blev sårad flera gånger igår på det sättet. 

Jag valde att inte avge några nyårslöften heller.
Det är aldrig för sent att ta tag i saker, 
men jag vill heller inte tvinga mig själv om jag inte klarar av att gå vidare ännu.

Nu ska jag slå mig ner framför teven

Inga kommentarer: