lördag 16 januari 2010

Fredagkvällen

Sabina och jag tog en tidig runda via Nettipuben för varsin Red Soda, Photoplay och biljard för att sedan möta upp en söt Pamela vid Makuuni för lite godsaker.
Efter det körde vi omkring lite sådär som man brukar göra en fredagskväll och sen tillbaka till Netti för att jag prompt ville spela lite frågesport. Det visade sig att Matti var bättre än mig på det mesta, men vissa av korten han erhöll förtjänade jag faktiskt lika mycket. :D
Utöver det var mitt kunskapsområde begränsat till djur- och musikfrågor och snabba gissningar på Photoplay. (Sabina måste erkänna att jag var duktig där.)

Nåja, hursomhelst, planerna för idag är luddiga i kanterna. Jag vet att jag ska på Jaromatch, borde även ringa Sabina nu och fråga om det blir något från Alko.
Tror inte jag hinner till gymmet idag, men det kanske är lika bra att jag skippar det, det blir inga bra resultat om man stressar.



Inga kommentarer: