lördag 31 juli 2010

And guess what...!

Jag har hittat den - drömlägenheten! Den skrek "Jaaaa, jaaaaaa! Det är HÄÄÄR du ska bo! Jag tar väääääl hand om dig". Nu är den alltså min, på Måndag skrivs kontraktet på. MIN lägenhet har vita väggar, breda fönsterbräden i sten att sitta och titta ut genom fönstret på. Två sovrum. Lov att sätta upp saker på väggarna och till och med måla en fondvägg eller sätta upp ett väggsmycke om jag så vill. Allt är nytt i den, sprillans. Den har ett sött, modernt litet kök med en diskmaskin och en pytteliten bastu i badrummet. Och inte nog med det, den är mittmittmittmitt i stan! Den kommer ge mig massor av inspration till att jobba och skriva, jag bara känner det! Det känns bra i magen. Magkänsla, det är starka grejer det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

och en hyra på typ 600€? jag vill också ha men kostar ju så in i h.......

Anonym sa...

Oijoijoij, grattis! O den ligger var?

Saray sa...

hyran e 480€... den är mitt i stan. Storgatan för att vara exakt, ingången mellan Shoe Stop och Apoteket.