lördag 3 juli 2010

give and receive

Det finns några riktlinjer man kan följa här på jobbet för att få det mesta ut av det. Det jag följer i alla väder är och kommer alltid vara det gamla uttrycket: Ge så skall du få.
Och att jag får sen! Jag syftar verkligen inte på pengar (även om jag förra veckan fick 100€ i dricks), utan på erfarenheter. Inte bara får jag träffa en hel drös med fina människor som oftast alla har något att komma med. Jag får lära mig av dem, unga som gamla. Men förra året jag var här fick jag medverka i många evenemang utanför klubbhusets väggar också, jag fick två låtar skrivna åt mig som sedan spelades in den sommaren. Jag lärde mig finska och detta år lär jag mig även mer då jag bestä0t mig för att öppna munnen.

Och idag, idag fick jag ett otroligt roligt erbjudande som kommer att gynna min framtid något enormt om jag gör bra ifrån mig. Det kommer bli så otroligt spännande, tills vidare är det hemligt, men det ska bli så roligt att få berätta när jag väl är tillåten att göra det. Det händer mycket nu och vi kickar igång med detsamma.

Vill med detta än en gång säga:
I LOVE MY JOB!

Inga kommentarer: