lördag 24 juli 2010

PUH! Vilken lycka!

Igår när mor, far och jag gick förbi Passagens ingång och hörde musik strömma ut från högtalarna slog det genast mig hur mycket jag alltid önskat att jag skulle fått göra något liknande. Drömmen har alltid varit att sjunga på Jakobsdagar.

Jag är glad att jag var spontan nog att SMS:a Erik i morse efter att ha hört att han skulle vara ensam vid Passagen hela kvällen och sjunga. Fick ett mycket positivt samtal tillbaka en timme efter mitt meddelande och jag fick så gärna joina. Vi sjöng 5 timmar i streck. Allt som allt har jag varit vid Passagen från 17-01. Allt som allt har jag sovit 45 minuter på 39 timmar. Jag är just nu så lycklig att jag inte kan vara trött. Har fått så mycket fina ord och beröm att jag är helt snurrig i skallen. Men jag måste nog gå och lägga mig ner nu iallafall för vem vet om jag slocknar på stället när lyckoruset släpper.


Tack Jaro och Erik för att jag fick vara med om detta! Och tack mamma, pappa, Tita, Uffe och många andra som satt hela kvällen och bara lyssnade på oss. Det var så fint av er!


gammal bild från Jarogalan förra året.. 
ungefär den sista gången jag uppträdde innan ikväll..

Inga kommentarer: