fredag 9 juli 2010

Jenna!

Idag fyller denna tösabit 19 udda år. Det har vi tänkt fira med buller och bång, pompa och ståt, och så lite skumpa på det. 

Jag har Jenna "känt" i flera år i och med gemensamma vänner och skolor men det var först i våras under studentskrivningarna vi började småprata jag och hon. Det kändes alltid så tusans bra med den här tjejen, man vet verkligen då det klickar personer emellan och det smällde genast till för mig och Jenna. Efter varje gång vi slutat prata kändes det bara som att jag skulle ha velat säga ännu mer. Det var så enkelt. Vi var så himla lika på så många olika plan. 

Så, för ca två månader sedan trippade hon i mitt liv, som att det skulle varit det enklaste i hela världen, och just så enkelt känns det alltid med henne. Hon är verkligen en av mina bästa vänner och jag är så överlycklig att hon och hennes vänner kommit in i mitt liv att jag skulle kunna gråta av lycka många dagar.

Ha en helt underbar födelsedag vännen min!


Inga kommentarer: