lördag 3 juli 2010

Förlåt mig

Jag tänker börja detta inlägg med ett förlåt.
Följande video har gjorts av en man som jobbar på lokaltidningen på begäran av min låtskrivare. Vi hade spelat in en låt han skrivit förra sommaren och nu ville min låtskrivare att vi skulle göra en liten video av den så att den kunde komma ut på YouTube. Jag gav mannen en massa bilder av mina vänner och min familj, men jag hade gett honom för många bilder så många av dem kom inte ens med när videon gjordes. Detta betyder inte att de som inte är med är mindre viktiga. Men det är jobbigt för mig att Ni inte är med.
Här har ni iallafall en låt att lyssna på, det är jag som sjunger (tyvärr), har aldrig riktigt varit nöjd med insatsen men jag tycker om låten, och särskilt texten är tänkvärd. 
Det var inte min idé att sätta ut den på YouTube eftersom jag inte är ett särskilt fan av att marknadsföra mig själv på detta sätt då jag inte är riktigt bekväm när det kommer till mina "talanger". Men jag hoppas ni gillar den ändå, ni får hemskt gärna skriva en liten kommentar, ris eller ros spelar ingen roll.





8 kommentarer:

Sundströms ZOO sa...

Otroligt fint, Sara!

Jimmy H sa...

Vackert =) man blir själv riktit nostalgisk!

fanny sa...

Otroligt fin låt och text och vilken underbar röst du har! :))

Anonym sa...

Den här låten var väldigt fin och du kan verkligen sjunga :) Hoppas du går långt med ditt musicerande och släpper en skiva någongång..:)

Sussu sa...

Du har talang! Hoppas du tar den till vara :)
jättegullig låt annars också.

Anonym sa...

En liten parentes, du sjunger 1000 gånger bättre än din kusin. Hennes röst är ju redigerad på allt hon spelat in. :S

Anonym sa...

Du sjunger så vackert Sara. Din talang är otrolig och dörrarna är öppna för dig. Så ta ett djup andetag o släng dig ut i världen <3


gaby

Sabina sa...

Jättefint sara! :) å fina bilder! man blir rörd :)