torsdag 15 juli 2010

Gårdagen

Gårdagen firades med choklad- liksom gräddtårta undertecknat Calles Konditori och självaste Jenna. Jag blev uppvaktad på jobbet under min 13 timmars arbetsdag av såväl kunder och kollegor som farföräldrar, vänner och föräldrar.

De flesta presenterna gick i Thomas Sabos tecken. Hur glad blev inte jag på en skala från 1-10 när jag får små, söta svart/vit randiga askar av både farmor och farfar, mamma och pappa och Anna och Robin. Jag var överlycklig! Har tänkt gå och köpa mig en charm redan idag efter jobbet, har tänkt mig något som symboliserar vänskap.

Nu sitter jag och drömmer mig bort till helgen, morgondagen in particular. Efter jobbet blir det att hämta ut körkortet, samt handla inför morgondagens födelsedagsfest. Det kommer krävas mycket hjälp för att jag ska kunna pull this off utan skrapsår.

Har någon annars tips på aktiviteter, bål, tårtor med mera? Sånt som ni själva brukar göra när det är stor fest på gång?

Bilder kommer upp senare idag. Slutar 16

Inga kommentarer: