söndag 25 juli 2010

The storm is over now

Det är över nu. Den obeskrivliga mängd människor som så oförklarligt vandrat gatorna fram i Jakobstad kommer runt Måndag vara ett minne blott. Åtminstone fram till nästa år då vi får återuppleva en ny Jakobsdagar. När det kommer till Jakobstad är detta min favoritvecka på hela året. Jag hatälskar Jakobsdagar, skrikande barn, trängsel och konstiga människor är inget jag från första början skulle säga att jag gillar. Men å andra sidan finns det en sån puls i stan under denna vecka att man inte riktigt kan låta bli att gilla den...

Vi har sjungit ikväll igen, denna gång gick det bättre. Vi var mer samspelta och det märktes. Det konstiga i det hela är att jag nu såhär efteråt känner mig mycket nedstämd. Jag har ingen aning om varför för under spelningen njöt jag till fullo... Jag är rätt ofta nedstämd nu.

I morgon blir det jobb klockan 13. Sen ska jag försöka få min fina Sverige-Emma till O'Leary's på lite ribs eller liknande..

1 kommentar:

Mehmet Ali sa...

Hi Sara
Jag är väldigt ledsen nu
Låt mig tillägga det tillbaka till dig som vän?
behaga