fredag 2 juli 2010

Såhär slut var jag igår

Skrivet igår men eftersom min mokkulasticka strejkar kommer det upp först idag.

Hemmaaaaaa..... äntligeeeeeeen....

Hade läst matte med Petter och gäspat så stort att min fina lärare inte kunde annat än call it a day. Jag är helt lost. Matematik? Wtf!? Jag är tydligen inte så logiskt lagd, går mer på den emotionella logiken. 

Efter matten var jag påväg hem då Jenna och Jenni kör förbi och plockar upp mig. Det blev en vända via Citymarket efter lite nödvändigheter. Sen kom vi på tanken att spela basket. Sagt och gjort. Jag, Sunkken, Jenna och Subben drog iväg till Rådmans innergård och spelade lite boll. Gamla takterna satt i ett tag, tills min arm började värka från alla kast. Men det var så himla roligt och jag saknar verkligen korgbollen som en del av mitt liv. Kommer nog att gå dit igen och pompa lite...

Efter det åkte vi iväg till Sunkkens lilla studio och skojsjöng lite låtar. Idioten jag försökte ju mig på Listen med Beyoncé. Det gick stundvis. Helt bra låter det ju med lite reverb på till och med...

I morgon börjar jag 12. Ska stiga upp klockan halv 9 och gymma lite har jag tänkt. Sen åker jag med bilen och handlar till golfbanan lite. Weeeei! JAG FÅR KÖRA BIL! Det känns helt underbart. 

Men för att orka med allt detta måste jag lägga mig, så det gör jag nu. Godnatt!

:)

1 kommentar:

Sabina sa...

Grattis till körkortet sara! va kul, äntligen hehe :D