torsdag 1 juli 2010

Regn?

Enligt Ilmatieteenlaitos.fi ska regnet vara över oss klockan 11. Great. Jag gillar det inte. En timme till får det gärna hålla upp. Nu ska jag och göra stordåd. Eller, åtminstone är det ett stort steg för mig. Återigen. Sen blir det jobb och ikväll ska jag förmodligen riva upp mitt rostiga logiska sinne med matematik. 
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan bär det av in mot stan.

Btw, kolla in mitt snygga ögonlock. Det tycker om att bråka med mig. Men det är inte lika sjukt längre, så det måste ju vara positivt. Eller så håller ögat på att förlamas och ruttna bort.. hehe. ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sara, angående ditt öga :)
Jag har sett ut på samma sätt och förra helgen fick Kim exakt som du, efter att vi hade varit på sjön.
Jag tror nog att det är en "naranapp"
Tar sjukt då du blinkar å lite allmänt :P
Man brukar få det då man ha vari där det har varit blåsigt..
Kanske du visste det redan men :)

Have a nice day!
- Malena