lördag 10 juli 2010

Partners in crime

Här är några bilder från gårdagen, dagens spännande äventyr och framförallt bilder får ni i morgon, nu behövs en lååååååååång natt. Känner mig som en klubbad bäver, får ju iallfall sova 23-8. Några timmar till sömnsaldot och en miljon fortfarande på minus...

Katie och jag, what's up with my leg? :S

Cemal gjorde fina drinkar åt mig och Jennalainen, min e den rosa!

Träffade en glad bror i vimlet, det var mycket folk i farten... 

Vackra tjejer, Katti, Jenny och Jenna
Lilla shorty-jag valde högklackat för att komma upp på de andras nivå, den härliga klänningen är Jennys.


Efter en cider och lite Baileysglasyr (från min kaka) tog jag Kattis sax och klippte en lite pannlugg åt mig. Den måste dock trimmas, är ju inget proffs heller!

Jag, Jenna och hennes gamla barndomskompis som vi träffade utanför Netti. Han hade varit rätt länge i militären, i Fredags var det färdigt med det..


SötKatti och jag påväg och dansa...


that's all for tonight folks!



From Sara, with love 

Inga kommentarer: