söndag 13 juni 2010

Before sleeping..

Min säng har aldrig lockat så mycket som nu. Ändå känner jag att jag har en del saker att göra innan jag faller in i min djupa slummer.
  • Jag vill träffa några vänner, som jag känner att behöver någon nu.
  • Jag vill prata med en vän, och få den personen att förstå vad "han/hon" ger sig in på. Vilka följder hans/hennes spel kan få...
  • Jag ska hämta en TV som jag i fyllan och villan köpte igår för en fin slant.
  • ... och samtidigt hämta kameran jag glömde på samma ställe i fyllan och villan.
  • Jag ska föra en golfklubba åt min syster.
  • Och köpa febernedsättande.
  • ... och kanske lite chevréost.
  • Jag ska skicka iväg några mejl.
  • .. och träffa föräldrarna och be pappa tejpa mina ben och höfter så att cirkulationen kommer tillbaka efter en hel helg av att bara ha gått natt som dag.
  • ... och en såndär mask man har för ögonen där det skulle stå "Don't anger the beast" skulle inte vara helt fel att sova med nu när morgonsolen börjat bli så stark, och tidig.
  • SEN, ska jag sova.
Dock sitter jag nu på jobbet på övertid och leker stark och pigg. Skulle inte folk motivera mig och göra mig på ett så gott humör här skulle man sannolikt finna mig i en djup sömn, dreglandes över tangentbordet bara inom loppet av några minuter.

Inga kommentarer: