måndag 28 juni 2010

Villaliv

Villan är så fantastisk nu att det är overkligt. You gotta see it to understand. (Hör ni det Jenna, Katti &Co?). Vi har bastat, grillat och ätit fantastiskt god mat idag, allt från hemgjord potatissallad till nygräddat franskbröd underskrivet storasyster/mosterMadde och hennes käre Henkke. Jag stod för champinjonerna men kom fram till att blåmögelost inte faller alla i smaken, efterrätten var en ljuvlig kladdkaka med hallon/lime-topping. Och jag toppade ju allt detta med en banan inlindad i folie och grillad tillsammans med chokladbitar och glass.

För övrigt är det ännu rätt blåsigt ute vid havet, men det blir nog sommar snart tror jag.
Kika in i morgon för fantastiskt härliga hopp-från-bryggan bilder. Nu ska jag lägga mig, i morgon väntar uppkörning, körde med far lite ikväll. Det gick vägen. I morgon tar jag körkortet. Check!

1 kommentar:

Sussu sa...

lycka till med uppkörningen! :)