tisdag 22 juni 2010

Ljuva rooibos

Ser ut som att jag kommer leva på rooiboste idag, det är iskallt bakom disken med alla kylmaskiner igång.

Tills jag kommit hem vill jag gärna bjuda på en frågestund, eller, jag vill egentligen kolla intresset för en frågestund över huvud taget. Om ni inte vill fråga något kan ni ju alltid tipsa mig om vad jag skulle kunna skriva mer om, eller eventuellt utelämna här i bloggen.

Kexen behöver ni inte påminna mig om, de kommer förmodligen upp idag.
Men ja, go ahead and hit me!

4 kommentarer:

Amy sa...

Hur hoppas du att ditt liv ser ut om 10 år?
Hur skulle din perfekta kväll se ut (med vem, var osv)?
Vad är det bästa någon någonsin har sagt åt dig?

Anonym sa...

Varför har du inte fått studenten ännu? Jag trodde att du skulle få den för ett år sedan...med tanke på din ålder :)

Gillar förresten väldigt mycket din blogg!

Anonym sa...

är du och simon ihop? jag är glad att du verkar ha kommit över ditt ex som inte var så bra för dig!

Anonym sa...

Raka bort håret eller ge bort alla dina kläder?