tisdag 15 juni 2010

Sleepyhead

Nu ska jag trippa iväg till gymmet. Efter att ha sett på Drag Me to Hell behövde jag tydligen en lång natt. Vilken sist och slutligen inte blev så värst lång men vad gör nu det.. Hade tänkt gå på Zumba Suave imorse med J och G, turns out att det bara var Jenna som var hurtig nog att stiga upp, jag hade inte ens hört larmet och vaknade senare av Emma som ihärdigt ringde. Tur var nu det att hon var ihärdig, annars skulle jag kanske sova än.. 

Idag har jag blivit en säng och en soffa rikare, och en 160cm säng fattigare. Jag har bara två nätter kvar med min älskling, sen flyttar hon ut och byts ut mot modell mindre. Men det är nog kanske bäst ändå, har en sådan utrymmes brist här i lägenheten att man måste prioritera..

Ikväll blir det grillfest och några cider, sen återgår livet till det normala med jobb och golfbana.

Nåja, gym och LPG väntar. Bajbaj

Inga kommentarer: