söndag 20 juni 2010

Soup

Improviserade ihop en soppa och som ni ser har kastrullen varit full nästan till brädden. Nu finns det bara lite soppa kvar på botten. Flickorna gjorde mig rörd med sina komplimanger, det är underbart hur så lite kan göra så mycket. Och soppan var ju faktiskt riktigt god. Det är en blandning av det ena och det andra men i huvudsak är det pasta, smältost, köttfärs, ärtor och andra grönsaker, och buljong, dock kyckling- och grönsaksbuljong och inte köttbuljong.

och skrytskrytskryt, men den är supergod!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det recept att fås för de som inte kan hälla ingredienser på frihand? :)

//ia

Saray sa...

Hej Ia! Ska försöka sätta upp recept på det jag gör i framtiden, är lite dålig på sånt eftersom jag oftast inte använder mig av några mått när jag kockar. I'll see what I can do, och tack så mycket för uppmuntran!