onsdag 2 juni 2010

This day

Tänker börja mitt inlägg med ett förlååååååååååt till alla som försökt få tag på mig!
Min telefon somnade in någon gång runt tvåtiden och jag har inte haft möjlighet att ladda den före nu. Det har varit riktigt skönt ändå, utan en telefon. Men just en ledig dag som denna så var det lite tråkigt.

Idag har jag hursomhelst haft fullt upp. Jag tog en lååååång sovmorgon, without nightmares, och sen gick jag hem för att hämta en mattebok jag slutligen inte fann. Så det blev geometri med Petsku idag i stället... Det var lättare än procent, när man väl snajade det...

Efter matten sög det i kroppen av golflust så Petter och jag åkte, efter några nej från andra teammates, iväg till banan för en niohålsrunda. Tur var nu det, jag spelade på 23 poäng på backnine och sänkte mitt handicap med 5. Det var årets bästa runda det med andra ord. Måste berott på sällskapet. 

Köpte smörgåsingredienser och gick sedan hem till lägenheten, precis när jag pustat ut kommer jag på det - jag har glömt min cykel i stan. Bara att vända om nu då alltså..
Ska gå via fammo och kolla in ett bord nu i samma vända...


Vi hörs kanske senare ikväll..

Inga kommentarer: