lördag 12 juni 2010

Idioti

Inget gott kan komma från Melody. Det är ju faktiskt sant. Hade riktigt trevligt med vännerna på dansgolvet tills det plötsligt hugger till i hjärta och lungor och jag blir tvungen att vika mig dubbelt på grund av syrebrist. Varför ska det hända på ett allmänt ställe? Jenna fick släpa ut mig och jag kände mig som ett idiotiskt fyllo fast jag inte druckit på hela kvällen, förutom en drink 6 timmar tidigare samma kväll. Det hela var bara onödigt och pinsamt.

Andra konstateranden jag dragit ikväll är t.ex. 1. Jag skrämmer bara iväg människor jag önskar att jag kunde få kontakt med. 2. Jag är inte den enda cynikern här i världen. 3. Kärlek tar bara sjukt. Därför existerar den. Sist och slutligen kommer den ändå bara ta sjukt. Ändå jagar vi den som idioter, utan att förstå vårt eget bästa.

Och som ett slutgiltigt konstaterande: Jag är ju helt enkelt bara dum i huvudet som går ut när jag ska jobba tidigt inpå följande morgon.

Jag vågar inte somna så jag tar en jogginrunda nu istället. Sov gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Panikattack eller ngn sjukdom som orsakade?

Anonym sa...

joggingrunda mitt i natten? de låter inte riktit sundt lilla du.

Anonym sa...

Kärlek skall inte ta sjukt..