torsdag 17 juni 2010

Samahani!

Jag är mycket, mycket ledsen för jag skulle så gärna vilja hinna skriva något riktigt fint åt er idag, och ge en extra liten blinksmajl åt de fina dryga 50 som tagit sig in här mellan sju och halv tolv. Det känns riktigt bra, och det är ju så roligt att ni vill hänga på fast inläggen droppat av lite de senaste veckorna på grund av jobb och sömnbrist.

Vi kan jämföra min ledsnad över att jag inte hinner skriva med den jag hade då jag inte fick någon Hello Kitty-boll på Gardaland i Italien, efter något försök för mycket gav jag upp och erkände mig besegrad av maskinenskiten. Den lurade mig bara.

Nu ska jag kila in till stan, via posten och så även köpa tepåsar och O'Boy till golfbanan. Vi har 120 seniorer att ta hand om idag nämligen. Exciting, and exhausting. 

Ha det bra!

Kwaheri!

Inga kommentarer: