onsdag 30 juni 2010

Kokkelby-REA

Bilskoleläraren kunde inte förstå varför jag inte fått körkortet tidigare. Vi körde två timmar i streck idag och han tyckte jag skötte mig exemplariskt. Två anmärkningsvärda misstag på 2 timmar är ingenting. Jag körde fruktansvärt bra. Mannen jag körde upp med hade en extremt dålig dag, eller så gillar han inte min far, det är de enda förklarliga orsakerna, förutom att jag inte kunde backstarta med skit-Camryn. I morgon kan jag.

Det blev ilfart till Kokkola med Jenna strax efter körningen, vi hade båda jobb senare på dagen att det blev snabbshopping. Men inte fick vi mindre köpt för den delen. Jenna som bedyrat att hon skulle köpa endast ett plagg köpte det gånger 5. Jag, som däremot satt 100 som gräns kom hem med någon femma fortfarande välbevarad i plånboken.
Nu sitter jag med fem kassar klädesplagg och en antennkabel och jag kan knappt bärga mig tills jag får öppna och återigen gå igenom vad jag köpt. REA är underbart!

På tal om annat så måste jag ha någon typ av virus i kroppen, är helt slut, yr och hängig och har dendär idiotiska svullnaden ovanför ögonlocket som bara blir sämre. Smärtan från det har spridit sig till hela höger ansiktshalva. Not nice. Any ideas?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har du inte fått/tagit körkortet tidigare? Du är väll 90 född och borde ju ha fått det för 2 år sedan?

Anonym sa...

Varför har du inte fått/tagit körkort tidigare? Du är väll 90 född och borde ju ha fått det för 2 år senn?